DIY hoodie

Cześć! Przychodzę dzisiaj do Was wyjątkowo, bo w piątek, ale z równie ciekawym pomysłem co w moim zeszłym poście, mianowicie odwiedzając secondhandy często można trafić na zwykłe basicowe bluzy, koszulki w różnych kolorach. Ja postanowiłem przerobić jedną z takich właśnie bluz według swojego „widzi mi się”.  Mam już dosyć oklepanych kangurków ze zwykłym napisem z przodu i kosztujących fortunę hoodies z „ładnym i popularnym znaczkiem”. Wpadłem na swój pomysł zrobienia "kolejnej bluzy z napisem" jednak nieco ją podkręciłem o dużą, wyraźną kratkę z tyłu. Od niedawna podobają mi się takie geometryczne wzory i jeden z nich znalazł miejsce w szeregach mojej "customowej części szafy". Do tego założyłem jeansowa kurtkę Pablo, którą mogliście zobaczyć tutaj. A Was jak się podoba bluza? Może nawet chcielibyście dostać jedną w rozsądnej cenie? :)




Komentarze

  1. super ci wyszła ta bluza!

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm nie wiem sama czy mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawie to wygląda :) Kurtka pablo też straaasznie mi się spodobała!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa bluza, jeszcze takiej nie widziałam :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. I spoko, nie ma co się ograniczać tylko do tych bluz ze sklepów, tym bardziej, że wybór tam, mimo wszystko, jest ograniczony. Ja się zawsze wkurzam, bo nic fajnego nie mogę znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna bluza, lubię takie kolory ożywiające stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie super! ale znając gust mojego to oczywiście by jej nie ubrał..

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluza jest genialna <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2017/11/miekkosc-weluru.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowity pomysł!
    Od razu lepiej to wygląda :)

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Może powinnaś sprzedawać swoje projekty w necie?? :)


    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz daje nam niesamowitą motywację do dalszego blogowania! :)

Popularne posty z tego bloga

1 day in... Torun!

outfit of the day

vintage sweatshirts

OBSERWATORZY