oversized vintage jackets

W mojej szafie od jakiegoś czasu zaczęło pojawiać się coraz więcej ubrań w stylu vintage. Bardzo mi się to spodobało, co sami mogliście zobaczyć w poście sprzed kilku tygodni <klik>Dziś przychodzę do Was jednak nie z bluzami czy flanelami, a kurtkami, które idealnie pasują do tej strasznej pogody za oknem. Zapraszam do oglądania!


Zacznijmy od kurtki jeansowej, chyba już trzeciej w mojej szafie. Czaiłam się na nią kilka dni, by kupić w najtańszej opcji, jaka była możliwa. Zaczęłam szukać inspiracji, by coś z nią zrobić. W tym samym czasie mój chłopak przerabiał swoją, czarną jeansową kurtkę malując napisy "Pablo" na plecach. Troszkę ściągnęłam ten pomysł i tak oto powstała moja "fashion killa" katana.


Kurtka Michigan, którą widzicie na zdjęciach jest jedną z lepszych lumpeksowych zdobyczy! Zauroczyła mnie i mojego chłopaka (to w sumie do niego ona należy) od razu. Nie mogłam się powstrzymać, musiałam choć raz podkraść ją z jego szafy i zrobić kilka zdjęć. Mogliście również zobaczyć ją w poście z Torunia (klik) Od razy skojarzyła mi się z teledyskiem Ariany Grande do piosenki "Everyday", stąd też mój look, lekko tym inspirowany. Co sądzicie? :)













Komentarze

  1. Kocham rzeczy oversize,piękne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Świetnie ci w oversizowych rzeczach. Zdjęcia wyszły przepięknie <3 Ta jeansowa kurtka jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama mam kilka kurtek jeansowych i chętnie przygarnęłabym jeszcze Twoją ;) JEST MEEEGA !

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  4. Na sie ciagle nie moge przyzwyczaić do oversize

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie ostatnio też pojawiła się kolejna kurtka jeansowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluza bardzo mi się podoba, ostatnio polubiłam takie modele :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta kurteczka dżinsowa jest genialna <3 Uwielbiam taki styl.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurtka jeansowa świetna, sama bym taką u siebie widziała:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Styl Vintage jest naprawdę genialny ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie sesje bardzo udane. Też ostatnio zbieram się do zdjęć na tle graffiti. Obserwuję i pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz super! Fajna kurtka jeansowa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne stylówki! :) obie kurtki bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie mi brakuje tego vintage w swoich stylizacjach ale to niestety wina wszelakiego rodzaju współprac :(
    Buziaki:*
    www.karyn.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz daje nam niesamowitą motywację do dalszego blogowania! :)

Popularne posty z tego bloga

1 day in... Torun!

outfit of the day

vintage sweatshirts

OBSERWATORZY