outfits from Torun

Hejka! Po naszym ostatnim poście część z Was wie, że poprzedni weekend spędziliśmy w Toruniu. Mimo wczesnej pobudki, mieliśmy dużo sił, by znaleźć niebanalne stylizacje. Kolejny wyjazd w dresie czy leginsach (pomińmy już kwestię wygody) to coś zupełnie nie dla nas, dlatego dziś mamy z czym do Was przyjść.


Zacznijmy od mojego nowego nabytku - kolorowych, pasiastych momsów, które wyniosły mnie jakieś 13zł. Do tego koszulka HardRocka, która kolorystycznie wpasowała się idealnie oraz niebieska bomberka, którą z bliska pokażę Wam w zbliżającym się poście. Trampki - czarne conversy - jak zwykle dopełniły całą stylizację.






Drugą stylizację przedstawi Wam debiutujący na scenie blogerskiej mój wspaniały chłopak Adam (bądźcie dla niego wyrozumiali, to jego pierwszy raz).


Najważniejszym punktem tego outfitu jest bejsbolówka w stylu amerykańskich sportowców. Wielki napis michigan dopełnia całą kurtkę i nadaje jej charakteru. Pod nią mamy basicowe, all white hoodie. Wydaje mi się, że jest po starszym bracie. Na nogach jeansy Levi's w historycznym już modelu 501' w świetnym, vintage kolorze. Spodnie wysokiej jakości oraz wysokiej cenie w sklepach stacjonarnych udało mi się dorwać w lumpeksie za niecałe 5zł. Buty nie były łatwym wyborem, ale wreszcie przekonałem się do normalnych, białych i przez wszystkich lubianych Stan Smithów.





Co sądzicie o naszych stylizacjach? :)

Komentarze

  1. Twoja stylizacja bardzo mi przypadła do gustu, na męskie nie patrzę, bo ja trochę jak gej na paradę - chyba różowe włosy mi do mózgu przeszły i jeśli chodzi o modę męską to im dziwniej tym lepiej, ale myślę, że razem super się równoważycie w stylizacjach :) Jest miejsko i świeżo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Macie świetne stylizacje, a zdjęcia są cudne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega podobają mi się takie nieoczywiste stylówki ! Świetne połączenie <3

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  4. Wooow! Super się prezentujecie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeeju jakie śliczne zdjęcia!:)
    Zapraszam do obserwacji mojego bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyglądasz, bardzo oryginalny outfit ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. WW!! Świetnie wyglądasz!!Pozdrawiam i zapraszam na:
    darkmysteriousbunny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. So cool style my dear !! HAve a perfect day

    OdpowiedzUsuń
  9. Bejsbolówka extra się prezentuje ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny look :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne są te spodnie! Nie widziałam takich nigdzie *__*

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacje porwały moje serce. Są takie Wasze! Autentyczne i niepowtarzalne. Bardzo mi się to podoba. Jeszcze bardziej Levisy za 5 zł z lumpeksu. :-D Kocham lumpeksy. <3 Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Twój chłopak pozuje jak prawdziwy model. :) Super stylówka. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia, bardzo mi się podobają. Jednak spodnie nie za bardzo przypadły mi do gustu, lecz Tobie bardzo pasują:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne są te spodnie! Super :))

    www.makesitsimple.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa i oryginalna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem wami zachycona :O

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Byłam w tym miejscu gdzie ty :) Świetne zdjęcia :)

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe stylizacje, chodź Twoje spodnie nie przemawiają do mnie, reszta super! Facet też prezentuje się nieźle ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne stylizacje ;) I fajnie się razem dopełniają ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna stylizacja na co dzień. Lubię takie luźniejsze ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  22. O matko mega stylizacji jak i miejsca na zdjęcia ;) Super maga mi sie to podoba cały post tak jak i blog ;) A ja serdecznie zapraszam do mnie i do obserwacji mojego bloga https://justaahe.blogspot.com/ a z pewnością zrewanżuję się obserwacją ;**

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne outfity :)
    Te zdjęcia mają świetny klimat :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. ciekawe stylizacje:) i bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo klimatyczne zdjęcia <3 Kiedyś muszę się wybrać do Torunia, bo nigdy nie byłam ;3

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne zdjęcia! :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz daje nam niesamowitą motywację do dalszego blogowania! :)

Popularne posty z tego bloga

1 day in... Torun!

outfit of the day

vintage sweatshirts

OBSERWATORZY