i feel like Pablo

Cześć! Przychodzę dzisiaj do Was z moim pierwszym, osobnym postem. Zaczynam dopiero zabawę z blogiem, więc mam nadzieję, że spodoba Wam się mój styl. Na zdjęciach widzicie czarną, jeansową kurtkę, którą przerobiłem po jej zakupie w secondhandzie za jakieś 10zł. Oryginalny pomysł na kurtkę pochodzi od Kanye Westa. Dołączam Wam zdjęcia pionierskiego projektu oraz tej zrobionej przeze mnie. Założyłem do niej białą, basicową koszulkę, czarne spodnie z dziurami, które sam zrobiłem i czarno-niebieskie buty Adidas EQT Support ADV. 







Co sądzicie o moim outficie?

Komentarze

  1. udana stylizacja :) bardzo stylowo wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega Ci to wyszło ! WOW !

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super Ci to wyszło!! Świetna kurtka! :)

    www.nozi-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurde super <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/10/karmelowa-narzutka.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja wersja tej stylizacji bardziej do mnie przemawia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygrałeś z tą kurtką :) SZACC

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! I wiesz, że nikt nie będzie miał identycznej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz ☺
    Pozdrawiam
    Lili-93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba ta stylizacja :) Spodnie genialne!
    Pozdrawiam! :*
    bizarre-case.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna kurtka, a całość ze sobą świetnie współgra.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz daje nam niesamowitą motywację do dalszego blogowania! :)

Popularne posty z tego bloga

1 day in... Torun!

outfit of the day

vintage sweatshirts

OBSERWATORZY