DIY ripped denim, painting t-shirt

Cześć! Dzisiaj pokażę Wam mój pomysł na przerobienie starych i nudnych jeansów oraz łatwy sposób na przerobienie białego basica. Zacznijmy od spodni, bo to z nimi jest najwięcej pracy. Pierwsze co zrobiłem to podziurawiłem spodnie według mojego uznania, czyli dużo improwizacji i przypadku. Następnie pomalowałem skrawek białego materiału w kratkę. Na końcu wystarczyło już tylko przyszyć łatę od środka, a jak ktoś nie umie obsługiwać igły i nici to poprosić mamę :)
Efekty prezentują się tak:



Moim kolejnym DIY jest biała, gładka koszulka, na której, od szklanki namalowałem jakąś abstrakcyjną figurę. Inspiracje figurą trochę zaczerpnąłem z Centrum Sztuki Współczesnej w Toruniu. Koszulka może niezbyt efektowna, ale na pewno ciekawsza niż pospolity basic.


Całość połączyłem z vansami z serii checkerboard, kórych kratka ładnie dopełniła wszystko :)



Komentarze

  1. Very interesting post! ♥️♥️♥️

    OdpowiedzUsuń
  2. ale super pomysł! zostaję tu z Tobą na dłużej i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pomysłowe a przede wszystkim dobre by mieć oryginalne i typowo "swoje" ubrania! Świetnie ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszło naprawdę super! :) Bardzo fajne pomysły na DIY! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie rzeczy wyszły bardzo oryginalnie :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszulka super, jeansy też świetny pomysł :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ciekawe diy :) pomysł super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. BIG like ! nice one.


    let me know if you like to follow each others social medias

    kiss from Germany

    NEW Halloween LOOK

    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzeba przyznać, że Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz daje nam niesamowitą motywację do dalszego blogowania! :)

Popularne posty z tego bloga

1 day in... Torun!

outfit of the day

vintage sweatshirts

OBSERWATORZY