denim shirt

Hej! Przede mną pracowity tydzień, bo przyjeżdża do mnie Francuz na wymianę. Ja wybieram się do niego w maju i możecie być pewni jakichś zdjęć spod wieży Eiffla. Dziś prezentuję Wam moją, trochę oficjalną, trochę na codzień stylizację z dziedziny menswearu, a mianowicie założyłem delikatnie oversized, denimową koszulę, która była niedawno na fajnej promocji na Zalando. Do niej moją ulubioną, basicową, białą koszulkę, a jako kurtka posłużyła mi bomberka z Pull&Bear. Na dole oczywiście czarne materiałowe spodnie oraz niskie białe Adidas Stan Smith, które mogliście już widzieć w postach z Torunia. Zegarek marki Daniel Wellington dopełnił cały outfit. 





Komentarze

  1. cały zestaw super ;) koszula świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa stylizacja, lubię takie kolory :) wszystko dobrane do siebie idealnie :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie klasyczne stylizacje. Idealnie dobrałeś kolory :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne zestawienie! Piękne zdjęcia! Pozdrawiam! ;)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw i klimat na zdjęciu też wyczuwalny :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  6. Great Style!
    I am your new follower, Hope you follow me back.
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna stylizacja :)
    Super sprawa z tymi wymianami ;>

    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/10/ootd.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja ^^ Bardzo lubię białe buty ;3 Moje białe adidasy to moja ulubiona para obok różowych trampek :D
    P.S. Bardzo ładne kolory wychodzą na waszych zdjęciach. W czym je obrabiacie?

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podobają te zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylówka świetna :) Jestem fanką jeansowych koszul :)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia i wspaniała stylizacja. ;)

    Pozdrawiam w ten pochmurny wieczór,
    Tsukiakari z murasakiiroanu@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Byłam rok temu na takiej wymianie, tylko że w styczniu, Paryż na pewno będzie ładniejszy w maju. ;). Fajne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie białe buty od razu byłyby czarne ;p

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz daje nam niesamowitą motywację do dalszego blogowania! :)

Popularne posty z tego bloga

1 day in... Torun!

outfit of the day

vintage sweatshirts

OBSERWATORZY