american girl

Wysokie skarpetki to część garderoby, którą chciałam mieć już od dłuższego czasu. Na początku miałam zamiar nosić je tylko po domu - do ciepłego swetra, popijając gorące kakao. Gdy w końcu udało mi się takie znaleźć, ze znanymi trzema paskami nad kolanem, pierwsze co przyszło mi do głowy to prawdziwa american girl w jej szkolnym mundurku. Do tego czarna spódniczka oraz biały sweter (takie połączenie niedawno pokazywałam Wam tutaj) ze wzorem bardzo podobnym do tego na skarpetkach, znaleziony jakiś czas temu w secondhandzie. Zakręcone włosy tylko dodały całej stylizacji bardziej dziewczęcego efektu. Co sądzicie o tej stylizacji? Z czym Wam się ona kojarzy? :)






Komentarze

  1. Kiedys nosilam takie skarpetki do mundurku jak bylam harcerka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki zestaw jest świetny do szkoły ! Extra to wygląda :)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę Ci, że dobrze w nich wyglądasz! Mnie kompletnie by to skróciło i tylko uwydatniło moje łydki :<


    Claudia, xx
    www.thewhiteprint.blogspot.com
    www.instagram.com/cgrabowska

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny zestaw :) sama z chęcią wskoczyłabym w taki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak super dobrany sweter do tych skarpetek (albo odwrotnie). Zdecydowanie to taki look dziewczyny ze Stanów, która właśnie idzie do szkoły.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna stylizacja. Podobają mi się takie długie skarpetki! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja, ja nie tyle co mam w głowie amerykański styl, ale Oxford i tamtejsze mundurki :D Sama zaopatrzyłam się w takie skarpetki :)

    Zapraszam do mnie: coccinellelife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam wujka, który bardzo lubi tego typu swetry i z nim mi się ta stylizacja trochę kojarzy. trochę tylko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjnie kochana wyglądasz :)
    Stylizacja typowo z amerykańskiej szkoły <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię raz na jakiś czas iść w taki amerykański styl, to fajna odskocznia :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  11. Całość skojarzyła mi się ze szkolnym zestawem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny sweterek, bardzo fajne połączenie ze spódniczką

    OdpowiedzUsuń
  13. super! kiedyś tak chciałam chodzić do szkoły :D

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  14. lubie takie ala sportowe stylizacje <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Sweterek jest rewelacyjny <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja! :) Bardzo w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja bardzo lubię takie wysokie skarpety szczególnie w okresie zimowym. Teraz muszę sobie jakieś kupić bo wszystkie jakie miałam już poszły do kosza 😁

    OdpowiedzUsuń
  18. Stylizacja od razu kojarzy się z Ameryką :D
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam takiego typu mundurki w szkołach!
    Przepiękna stylizacja

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Aż mam ochotę obejrzeć jakiś film z motywem amerykańskiej szkoły. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Już od dawna choruje na taki sweter:) Super look kochana:*

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  22. Super wyglądasz.Świetny sweter. Pozdrawiam (:

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wyglądasz w tej stylizacji!
    Ps.Dziękuję za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz daje nam niesamowitą motywację do dalszego blogowania! :)

Popularne posty z tego bloga

1 day in... Torun!

outfit of the day

vintage sweatshirts

OBSERWATORZY