vintage sweatshirts


Ubrania vintage podobały mi się od zawsze, jednak nigdy nie potrafiłam (lub po prostu nie szukałam) znaleźć takich, które odpowiadałyby mi w 100%, bo co to za vintage rzecz, gdy kupię ją  nieużywaną za nie wiadomo ile pieniędzy? Vintage jest stare, musi, według mnie, być choć trochę wynoszone, ze swoją małą "historią". Dopiero gdy mój wspaniały chłopak zabrał mnie do jednego z kilku miejscowych secondhandów, przekonałam się do nich i po jakimś czasie znalazłam kilka pozycji, którymi chętnie się dziś z Wami podzielę.


Na pierwszy ogień idzie biała bluza z Adidasa. Męska, prawdopodobnie XXL-ka. Kupiona za niecałe 5zł w opłakanym stanie - dziurawa i cała brudna. Na początku trochę żałowałam, stwierdziłam, że nie jestem w stanie nic z niej zrobić. Później chciałam ją obciąć do pępka. Ostatecznie, po kilku praniach i szyciach stała się idealna do noszenia jako tunika do leginsów bądź krótka sukienka. 

Na poniższą bluzę firmy Nike również nie miałam na początku pomysłu. Po głowie chodziło mi wiele planów - przez wybielanie po odcinanie każdego kawałka po kolei. W końcu uznałam, że ten sprany fiolet i ciemna żółć(?) dodaje jej klimatu, dlatego zostałam przy nim i po prostu skróciłam ją do wysokości pępka.










Co sądzicie o tych stylizacjach? Lubicie takie ubrania vintage?

Komentarze

  1. Uwielbiam takie luźne sportowe stylizacje w charakterze vintage. Też kiedyś nie umiałam przeczesywać second handów, a teraz jestem ich królową! :D Jednak jeszcze potrzebuję talentu do wyszukiwania sportowych ciuchów w szmateksach, bo w tym jestem najsłabsza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne bluzy wygrzebałaś, mają swój smaczek, a ja takie lubię;>

    I właśnie najlepiej ubierać je do czarnego dołu, trafiłaś z tym w sedno!

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam bluzy i te ze zdjęcia bardzo mi się podobają :) pozdrawiam paulinoowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię tamie bluzy :)
    ZAPRASZAM DO SIEBIE :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki sportowy styl jest raczej nie mój, ale druga stylizacja bardzo mi się podoba i może nawet bym się w takiej dobrze czuła ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. genialna ta bluza :D mimo, ze męską jako oversize wyglada genialnie :D i za taką cene <3 Zazdro!
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta bluza prezentuje się genialnie ! Uwielbiam taki styl ❤😍

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej bardzo ładne i naturalne zdjęcia.
    Do twarzy ci w okularach :)
    Pozdrawiam
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Super są te zdjęcia! I bluza też bardzo mi się podoba :)
    https://doomiiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie bluzy są super, mnie osobiście do gustu bardziej przypadła pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia i bardzo ładne stylizacje! Muszę przyznać, że najbardziej spodobała mi się pierwsza bluza :) Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne te bluzy, ta z adidasa to jest coś! W końcu trzy paski zawsze w modzie zwłaszcza w krajach słowiańskich :)

    OdpowiedzUsuń
  13. obie bluzy bardzo mi sie podobaja, takie vintage'owe sa swietne ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wyglądasz!
    blaack-pearl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ja dosc czesto tne koszulki, duzo czasu spedzam na sali treningowej wiec lubie np. oryginalnie powycinany t-shirt

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham lumpeksy, większość moich ubrań mam z tamtąd :)
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  17. I like your outfits!
    Have a nice day, dear!

    OdpowiedzUsuń
  18. Osobiście za bluzami nie przepadam :P Ale lumpeksy uwielbiam odwiedzać ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie, tanio i wygodnie :)
    egzemplarz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super wyglada ta biała bluza, szkoda, że ja u siebie nie mogę prawie nigdy nic znaleźć

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny look :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo dobre pomysł na odnowienie starych rzeczy :) jestem zdania, że w seconhoundzie znajdzie się kilka oryginalnych perełek, których nie ma już nigdzie :) A przerobione rzeczy nabierają nowego życia!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne bluzy tez takie uwielbiam :) są ciepłe i duuże :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta biała bluza skradła moje serce, chcę ją *.*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie sobie poradziłaś z tym odświeżaniem bluz, ja bym pewnie odpuściła, bo brakowałoby mi cierpliwości. xD
    Stylizacja prezentują się świetnie. ;)
    Pozdrawiam!
    unambitious33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny styl ;) https://meriska92.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz daje nam niesamowitą motywację do dalszego blogowania! :)

Popularne posty z tego bloga

1 day in... Torun!

outfit of the day

OBSERWATORZY