jumper, skirt and knitted nails

Jesień od zawsze kojarzyła mi się z ciepłymi sweterkami czy wielkimi szalami w kratę. Do tego gorąca herbatka, koc i już idealny wieczór zaplanowany. Nie mogąc się już tego doczekać wyciągnęłam z szafy jeden z fajniejszych sweterków, który kupiłam we wakacje w secondhandzie. Nie chcąc, by cała stylizacja była nudna, wyjątkowo założyłam czarną spódniczkę (niesamowite, jak bardzo je polubiłam od rozpoczęcia roku) i grube rajstopy. Według mnie to połączenie jest o wiele bardziej urocze i dziewczęce niż przy zwykłych spodniach. Buty, jak zawsze, ukochane sportowe air force 1. Zakręciłam również włosy, a na nadgarstek wcisnęłam kilka bransoletek. Do tego, nie mogłam pozwolić, by na moje paznokcie nie wkradło się ulubione jesienne zdobienie - sweterek na idealnych na tę porę roku nudziakowych odcieniach. Co myślicie o tej stylizacji? Lubicie swetry czy raczej wolicie sportowe bluzy?










Komentarze

  1. Stołówka świetna i boskie pazurki

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia. Lubię chodzić zarówno w bluzach jak i w swetrach. Wybrałaś dobre tlo do zdjęc, doskonale pasuje kolorystycznie :)

    http://zuzmot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kocham jesień właśnie za swetry 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo minimalistycznie, a to uwielbiam! Dobrze Ci w tym stroju;>

    OdpowiedzUsuń
  5. Po pierwsze, genialnie zdjęcia, bardzo klimatyczne ;) I świetnie pasują do tej stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo klimatyczne zdjęcia, a stylizacja mi się bardzo podoba. Paznokcie też masz śliczne
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie też jesień to sweterki i szale w kratę! :) Piękna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna stylizacja! Piękny sweterek *.*
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny sweterek :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja bardzo klimatyczna, taka jesienna :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ŁAdne paznokcie a zdjęcia mają piękny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie wolę swetry od bluz :) Fajna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się klimat fotek, i strój totalnie w moim guście :)

    Pozdrawiam!
    www.ankyls.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny outfit na co dzień, genialne tło ;).
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Beautiful outfit!
    I like it!
    Have a nice day, dear!

    OdpowiedzUsuń
  16. Beautiful post and photos really liked, Dear ❤️
    I'd be happy friendship blogs ♥️
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne zdjęcia:* no i fajny jesienny zestaw :*

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne zdjęcia, stylizacja też bardzo mi się podoba :)
    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!
    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN DŁUŻSZY KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdecydowanie swetry :)
    Piękna stylizacja podkreślona ciekawym, jesiennym tłem :)

    egzemplarz.blogspot.com(klik)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Każdy komentarz daje nam niesamowitą motywację do dalszego blogowania! :)

Popularne posty z tego bloga

1 day in... Torun!

outfit of the day

vintage sweatshirts

OBSERWATORZY